فروشگاه محصولات فایلی ( موفقیت - ثروت - رشد فردی ) و فناوری اطلاعات و ارتباطات

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 65
  • بازدید دیروز : 42
  • بازدید کل : 65063

از حال بد به حال خوب - mp3


از حال بد به حال خوب - mp3

از حال بد به حال خوب

 

«کتاب حاضر درباره‌ی روشی انقلابی و درعین‌حال بی‌نیاز از دارو برای درمان افسردگی است که "شناخت‌درمانی" نامیده می‌شود.

⚡️کلمه‌ی "شناخت" به مفهوم اندیشه یا درک است. شناخت‌درمانی مبتنی بر نظریه‌ی ساده‌ای است که می‌گوید به جای حوادث بیرونی، افکار و طرز تلقی‌های شماست که روحیه‌ی شما را شکل می‌دهد. حتما متوجه شده‌اید که در هنگام ناراحتی، از خود و از جهان برداشت بدبینانه می‌کنید.

⚡️در حالت افسردگی ممکن است بگویید: "بی‌فایده است، من بازنده هستم، دیگر رنگ شادی را نخواهم دید." در نگرانی و هراس احتمالا این فکر به ذهنتان می‌رسد: "اگر کنترلم را از دست بدهم و سقوط کنم چه اتفاقی خواهد افتاد؟"

⚡️هنگام بحث با همسرتان ممکن است به خود بگویید: "چه خودخواه، چه از خود راضی." با آنکه افکار منفی به‌تنهایی اغلب اشتباه و غیرمنطقی هستند، به گونه‌ای فریبکارانه واقع‌بینانه به نظر می‌رسند؛ به‌طوری‌که گمان می‌کنید وضع به همان بدی است که به نظر می‌رسد.

⚡️شناخت‌درمانی می‌تواند شما را از شر این قبیل روحیات ناخوشایند نجات دهد و طرز تلقی مثبت‌تر و واقع‌بینانه‌تری در شما ایجاد کند.»


مبلغ قابل پرداخت 4,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 217

برچسب های مهم

فروشگاه محصولات فایلی ( موفقیت - ثروت - رشد فردی ) و فناوری اطلاعات و ارتباطات

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما