فروشگاه محصولات فایلی ( موفقیت - ثروت - رشد فردی ) و فناوری اطلاعات و ارتباطات

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 26
  • بازدید دیروز : 18
  • بازدید کل : 64624

زندگی شاد ( جول اوستین ) + mp3


زندگی شاد ( جول اوستین ) + mp3

کتاب صوتی زندگی شاد

با کتاب صوتی زندگی شاد اثر جول اوستین شادی خود را مجدداً به دست آورید، خداوند زندگی و حیات را داده تا از آن لذت ببریم، شما هر آن‌چه برای شاد بودنتان لازم است را دارید.

شاد بودن انتخابی است. وقتی که صبح از خواب بیدار می‌شوید، می‌توانید انتخاب کنید که چه روزی داشته باشید، می‌توانید انتخاب کنید که حس و حال خوب داشته باشید و انتخاب کنید که این روز را با شادی بگذرانید و با شور و هیجان منتظر خوبی‌های خداوند باشید. خود را از بهانه‌ها خلاص کنید و تصمیم بگیرید که همین حالا از زندگی خودتان لذت ببرید.

خیلی خوب که رویاهای بزرگ داشته باشید و به دنبال پیشرفت باشید، اما نباید بگذارید رویاها و اهدافتان شما را خسته و ناامید کنند و نگذارند از همین جا که هستید راضی باشید، اگر یاد نگیرید که همان‌جا که هستید شاد باشید، هرگز به آن‌جا که می‌خواهید نخواهید رسید.

اگر ایمان خود را حفظ کنید و هر روز درست زندگی کنید، بهترین آن چیزی باشید که هستید، لبخند روی صورت داشته باشید و از همین‌جایی که هستید راضی باشید، یعنی از آزمایش موفق خارج می‌شوید، این همان کاری است که باعث می‌شود خداوند درهای جدید را باز کرده و شما را به آن‌جا که می‌خواهید برساند.

جول اوستین (Joel Osteen)، یکی از بزرگ‌ترین روانشناسان انگیزشی، نویسنده و کشیش ارشد بزرگترین کلیسای جهان به نام لیکوود است. محتوای صحبت‌های این فرد، طوری هست که بیشتر به جلسات مشاوره روانشناسی شباهت دارد تا موعظه دینی.


مبلغ قابل پرداخت 4,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 782

دیدگاه های کاربران (0)

فروشگاه محصولات فایلی ( موفقیت - ثروت - رشد فردی ) و فناوری اطلاعات و ارتباطات

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما