فروشگاه محصولات فایلی ( موفقیت - ثروت - رشد فردی ) و فناوری اطلاعات و ارتباطات

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 61
  • بازدید دیروز : 42
  • بازدید کل : 65059

آیا تو آن گمشده ام هستی -mp3


آیا تو آن گمشده ام هستی -mp3

آیا تو آن گمشده ام هستی از باربارا دی آنجلیس

کتاب «آیا تو آن گمشده ام هستی ؟ » نوشته‌ی «باربارا دی آنجلیس» می باشد که به فارسی برگردانده شده است. دکتر باربارا دی آنجلیس یکی از موثرترین آموزگاران در زمینه روابط رشد شخصیتی است. در 25 سال گذشته پیام‌های مثبت وی درباره عشق، شادمانی و جستجو برای معنای زندگی ده‌ها میلیون مخاطب داشته است.

عاشق شدن تجربه‌ای قدرتمند و جادویی است. در ابتدا هر گفتگو و هر لحظه،کاملا منطقی و درست به نظر می‌رسد. ولیکن خیلی زود جذابیت و شیدایی تبدیل به رابطه‌ای عادی می‌شود و مشکلات زندگی مشترک ظاهر می‌شوند. هفته‌ها و ماه‌ها می‌گذرند تا اینکه یک روز از خود می‌پرسیم آیا او نیمه گمشده من است؟
• اگر مجرد هستید: چگونه انتخاب‌های درستی داشته باشید.
• اگر عاشق شده‌اید: می‌توانید از درستی رابطه خود و موفقیت آن در آینده 100 درصد مطمئن شوید.
• اگر ازدواج کرده‌اید :تفاوت‌های‌تان را درک کنید و آنها را متعادل سازید تا بتوانید در کنار هم شادتر زندگی کنید.

 

در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «مقابل همسر آینده‌تان نشسته‌اید. از نگاهش می‌خوانید که نگران است به او چه پاسخ خواهید داد و همینطور که به خطوط چهره او خیره شده‌اید، به آینده این رابطه می‌اندیشید. می‌دانید که می‌خواهد با شما ازدواج کند. شما دوستش دارید و زندگی بدون او را نمی‌توانید تصور کنید. اما فکر ازدواج با او شما را تا سر حد مرگ می‌ترساند. چه پیش خواهد آمد اگر به او قول ازدواج بدهید و بعدا دریابید که شخص دیگری نیز وجود دارد که با و تفاهم بیشتری دارید؟ چگونه می‌توانید اطمینان حاصل کنید که او همان شخصی است که می‌خواهید؟…


مبلغ قابل پرداخت 3,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 169

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

فروشگاه محصولات فایلی ( موفقیت - ثروت - رشد فردی ) و فناوری اطلاعات و ارتباطات

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما