فروشگاه محصولات فایلی ( موفقیت - ثروت - رشد فردی ) و فناوری اطلاعات و ارتباطات

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 62
  • بازدید دیروز : 29
  • بازدید کل : 65361

در جستجوی حکمت پروردگار + mp3


در جستجوی حکمت پروردگار + mp3

کتاب صوتی در جستجوی حکمت پروردگار

کتاب صوتی در جستجوی حکمت پروردگار اثر یکی از تأثیرگذارترین سخنرانان دنیا نیک ووییچیچ، حکمت زندگی انسان‌ها را از نگاهی متفاوت و خاص بازگو می‌کند و شما به این نکته که برای یک هدف بالاتری اینجا هستید، پی می‌برید. این کتاب صوتی از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده‌سازی شده است.

نیک ووییچیچ (Nick Vujicic)، یکی از تأثیرگذارترین سخنرانان موفقیت در دنیا محسوب می‌شود و مؤسسه زندگی بدون دست و پا را که در زمینه موفقیت فعالیت دارد اداره می‌کند. از آثار معروف او می‌توان به کتاب زندگی بی‌حد و مرز اشاره کرد.

در کتاب صوتی در جستجوی حکمت پروردگار می‌شنوید:

وقتی ما به زندگی‌هایمان نگاه می‌کنیم نیاز به داشتن امید را واقعا احساس می‌کنیم باید به ارزش واقعی خودتان پی ببرید. شما ارزشمند هستید، شما و من برای یک هدف عالی‌تر در این دنیا هستیم. همین موضوع باعث تحول در زندگی من شد. چه پولدار باشید و چه فقیر و چه سالم و یا مریض، اگر خودتان را بشناسید آن موقع می‌توانید خدا را درک کنید.

خداوند عاشق شما است و یک برنامه فوق العاده برای شما دارد. خداوند همیشه کنار شماست، اگر شما خدا را صدا بزنید حتما از شما محافظت می‌کند، به شما پاداش می‌دهد و آرامش می‌بخشد.

پروردگار شفادهنده است و عاشق شما است. خداوند به شما عشق بی‌قید و شرط دارد و وقتی ندایش را می‌شنوید،‌ قلبتان را صاف و بی‌آلایش کنید و اجازه بدهید خداوند وارد قلبتان شود. وقتی معجزه‌ای برای شما اتفاق نمی‌افتد، می‌توانید خودتان معجزه‌ی زندگی دیگران بشوید.


مبلغ قابل پرداخت 5,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 291

دیدگاه های کاربران (0)

فروشگاه محصولات فایلی ( موفقیت - ثروت - رشد فردی ) و فناوری اطلاعات و ارتباطات

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما