فروشگاه محصولات فایلی ( موفقیت - ثروت - رشد فردی ) و فناوری اطلاعات و ارتباطات

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 56
  • بازدید دیروز : 42
  • بازدید کل : 65054

10 قانون موفقیت آنتونی رابینز + mp3


10 قانون موفقیت آنتونی رابینز + mp3

کتاب صوتی 10 قانون موفقیت آنتونی رابینز

در کتاب صوتی 10 قانون موفقیت برترین قانون‌های موفقیت را از زبان انگیزشی‌ترین مربی و مشاور رشد شخصی و شغلی، آنتونی رابینز می‌شنویم.

تغییرات بر اساس اهداف ماندگارند و شما نمی‌دانید چه زمانی به هدف‌های خود می‌رسید ولی شما همیشه به استانداردهای خود می‌رسید.

انسان‌ها وقتی چیزی می‌خواهند، وقتی قطعیت واقعی در خود حس می‌کنند و استانداردهایشان را بالا می‌برند و آن را اجباری می‌کنند، آن وقت راهش را پیدا می‌کنند. قوی‌ترین اجبار در کل شخصیت انسانی، این نیاز می‌باشد که ما به چیزی که خودمان را توصیف می‌کنیم برسیم.

قوی‌ترین اجبار در شخصیت انسانی نیاز به سازگار ماندن با چیزی است که خود را توصیف می‌کنیم؛ چون اگر ندانید که چه کسی هستید، عمل نخواهید کرد و وقتی شما در آن هویت قفل شدید مغز شما راهی پیدا می‌کند که شما را در آنجا نگه دارد.

گاهی باید ارزیابی مجدد کنید که واقعاً چه چیزی باعث می‌شود که کاملا احساس رضایت کنید؟ موهبت شما چیست؟ آیا شما هنرمندید؟ آیا شما می‌توانید چیزی بسازید به عنوان یک مهارت یا محصول یا خدمت، که هیچکس نمی‌تواند آن را تولید کند؟

بدست آوردن چیزها شما را خوش حال نمی‌کند، مهم نیست چه چیزی بدست می آورید، می‌خواهد پول باشد یا موقعیت. همه این چیزها می‌تواند در لحظه شما را هیجان زده کنند. حتی یک رابطه عاطفی هر چقدر فوق العاده، ممکنه برای یک مدتی هیجان انگیز باشد. اما اگر به پیشرفت ادامه ندهید، این رابطه هیجان انگیز باقی نخواهد ماند. پس راز شادی واقعی پیشرفت می‌باشد.

آنتونی رابینز (Anthony Robbins) الهام‌بخش میلیون‌ها انسان در سراسر کرۀ زمین است. او موفق‌ترین، مشهورترین و پرطرفدارترین نویسنده و سخنران انگیزشی در جهان است، شهرت عمده او در ایران به خاطر سلسله کتاب‌هایش در مورد موفقیت می‌باشد.

کتاب‌های قدرت نامحدود، رها سازی قدرت درون، ۳۶۵ گام تا موفقیت و به سوی کامیابی از نوشته‌های رابینز هستند. از کتاب‌های دیگر آنتونی رابینز می‌توان به مهارت در بازی زندگی، افکار بزرگ، گام‌های بلند: تغییراتی کوچک، نتایجی بزرگ، قدرت شگرف بودن، قدرت نامحدود اشاره کرد.


مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 310

دیدگاه های کاربران (0)

فروشگاه محصولات فایلی ( موفقیت - ثروت - رشد فردی ) و فناوری اطلاعات و ارتباطات

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما