فروشگاه محصولات فایلی ( موفقیت - ثروت - رشد فردی ) و فناوری اطلاعات و ارتباطات

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 36
  • بازدید دیروز : 29
  • بازدید کل : 65335

10 قانون موفقیت استیو جابز + mp3


10 قانون موفقیت استیو جابز  + mp3

کتاب صوتی 10 قانون موفقیت استیو جابز

در کتاب صوتی 10 قانون موفقیت استیو جابز، قانون‌های موفقیت را از زبان استیو جابز اسطوره‌ی دنیای فناوری، نابغه کارآفرینی و رهبری بشنوید.

استیون پاول جابز (Steve Jobs) کارآفرین، مخترع، بنیان‌گذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بود. شرکت اپل با رهبری او به پیشگام اختراع و تولید مجموعه‌ای از فناوری‌های انقلابی تبدیل شد که پرچم‌دار آن‌ها، آیفون است.

استیو جابز می‌گوید: من بسیاری از موفقیت‌هایم را مدیون پیدا کردن آدم‌های با استعداد هستم. و اینکه دلم هیچ وقت نخواست که یک آدم متوسط رو به پایین باشم. همیشه باید دنبال بهترین‌ها بود، و به بهترین‌ها هم رسیدم.

در زندگی به این نتیجه رسیدم که اگر به اندازهٔ کافی آدم‌های سطح بالا پیدا کنی و اگر آن کار مشکلی که می‌خواهی انجام بدهی را با آدم‌های با استعداد و با اشتیاق انجام بدهی از کار کردن با هم لذت می‌برید، کاری که شاید در گذشته فرصت انجام دادنش رو نداشتند. و افراد با استعداد هم دلشون نمی‌خواهد با آدم‌های متوسط و سطح پایین کار کنند، پس باید یه تیمی پر از افراد سطح بالا تشکیل داد و شروع به کار کرد. تیمی که روی مکینتاژ داشت کار می‌کرد دقیقاً همین شکلی بود. همه آن‌ها آدم‌های سطح بالا و با استعدادی بودند.

ما سعی کردیم که افراد خیلی باهوشی رو استخدام کنیم، ولی سازمان بسیار ساده‌ای داریم و سعی داریم که روی چند تا چیز کوچیک به خوبی تمرکز کنیم. تمرکز کردن کار سختی است، تمرکز کردن به معنای اره گفتن نیست. به معنای نه گفتن می‌باشد. و ما سعی کردیم که خیلی کارها رو انجام ندهیم، تا بتوایم روی یک سری چیزهای خاص تمرکز کنیم و به خوبی انجامشان بدهیم.

برای کارآفرینی خیلی کارها باید انجام شود و من اعتقاد دارم که بیشترین تفاوتی که بین کارآفرنیان موفق و ناموفق وجود داره در استقامتشان می‌باشد. خیلی سخت است که تو تمام زندگیت را برای چیزی قرار بدهی و خیلی‌ها در زمانی که همه چی سخت می‌شود کنار می‌کشند.


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 287

دیدگاه های کاربران (0)

فروشگاه محصولات فایلی ( موفقیت - ثروت - رشد فردی ) و فناوری اطلاعات و ارتباطات

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما