فروشگاه محصولات فایلی ( موفقیت - ثروت - رشد فردی ) و فناوری اطلاعات و ارتباطات

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 111
  • بازدید دیروز : 29
  • بازدید کل : 65410

بیندیشید و ثروتمند شوید - mp3


بیندیشید و ثروتمند شوید - mp3

کتاب صوتی «بیندیشید و ثروتمند» شوید را «ناپلئون هیل» نویسنده آمریکایی در سال 1937 نوشته است. برای نوشتن این کتاب هیل از «اندرو کارنگی» تاجر مشهور آمریکایی کمک و مشاوره زیادی گرفته است. ناپلئون هیل مدعی است مخاطبین با خواندن این کتاب نه‌تنها روش‌های افزایش درآمد را خواهند آموخت، بلکه با راه‌ها و رموز موفقیت در هر شغلی که دارند نیز بیشتر آشنا می‌شوند.

این کتاب که حاصل 20 سال تحقیق ناپلئون هیل بر زندگی، پیشه و روش افراد موفق است، دارای 13 فصل می‌باشد. 1- اشتیاق، 2- ایمان، 3- پیشنهاد، 4- علم و تخصص، 5- تصویرسازی، 6- برنامه‌ریزی سازمان‌دهی شده، 7- تصمیم، 8- پافشاری، 9- قدرت ذهن برتر، 10- راز میل جنسی، 11- ضمیر ناخودآگاه، 12- مغز و 13- حس ششم.
هیل معتقد است که با به کار بستن این 13 روش هرکسی می‌تواند به ثروت و موفقیت دست پیدا کند. او این کتاب را در سال‌های جنگ جهانی و اوج رکود اقتصادی_ اجتماعی نوشت که تا زمان مرگ او 20 میلیون نسخه از آن فروش رفت و بعدها آمار فروش آن بسیار بالاتر رفت. هیل برای نوشتن این کتاب با حدود 500 نفر از افراد موفق مصاحبه کرد و یا زندگی آن‌ها را مورد مطالعه قرارداد. ازجمله این افراد می‌توان به فورد، ادیسون، گراهام بل، محمدعلی کلی و... اشاره داشت. این کتاب می‌تواند باورهای قبلی ما در رابطه باکار و موفقیت را برهم بزند و قوانین تازه‌ای را جایگزین کند. هیل می‌گوید: «با آرزو کردن ثروتمند نمی‌شوید».


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 128

دیدگاه های کاربران (0)

فروشگاه محصولات فایلی ( موفقیت - ثروت - رشد فردی ) و فناوری اطلاعات و ارتباطات

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما