فروشگاه محصولات فایلی ( موفقیت - ثروت - رشد فردی ) و فناوری اطلاعات و ارتباطات

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 16
  • بازدید دیروز : 27
  • بازدید کل : 65286

پیشرفت بیشتر - pdf


پیشرفت بیشتر - pdf

ما از طریق ذهن‌مان زندگی خود را مدیریت می‌کنیم. ذهن این قابلیت را دارد که بتواند به‌طور خودکار عمل کند. بیشتر آدم‌ها به‌طور ناآگاهانه از ذهن خود استفاده می‌کنند انگار که ذهن آنها در حالت خلبان خودکار قرار دارد. ذهن با دریافت اطلاعات از طریق حواس پنج‌گانه تغذیه می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم بررسی کنیم که تغییر ذهن چیست و ما چگونه می‌توانیم برای کسب موفقیت بیشتر، ذهن‌مان را تغییر بدهیم. 

اطلاعاتی که در سنین کودکی از محیط دریافت می‌کنیم، محتوای ذهن ما را تشکیل می‌دهند به‌طوری‌که وقتی دوران کودکی را پشت سر می‌گذاریم و به بلوغ و جوانی می‌رسیم، ذهن ما شکل و محتوای خاصی را به خود گرفته است. در کودکی قدرت تحلیل و تشخیصِ ضعیفی داریم، به همین دلیل اکثر اطلاعات ورودی به ذهن‌مان را می‌پذیریم و آنها به باورها و عقاید غالب ما تبدیل می‌شوند. باورهای کودکی بسیار قوی هستند و به‌راحتی تغییر نمی‌کنند. این باورهای تثبیت‌شده، سرنوشت بزرگسالیِ ما را رقم می‌زنند. از آنجایی که بیشتر این باورها منفی و محدودکننده هستند، ما در طول زندگی نمی‌توانیم از حداکثر توانایی‌های خود استفاده کنیم. اما خوشبختانه ذهن قابل تغییر است و شما می‌توانید محتوای ذهن یعنی افکار و باورهای خود را متناسب با اهداف و آرزوهایتان تغییر بدهید تا بتوانید با شکوفا کردن توانایی‌های بالقوه‌تان به آنها دست پیدا کنید و در مسیر رشد و پیشرفت بیشتر قرار بگیرید.


مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 110

دیدگاه های کاربران (0)

فروشگاه محصولات فایلی ( موفقیت - ثروت - رشد فردی ) و فناوری اطلاعات و ارتباطات

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما