فروشگاه محصولات فایلی ( موفقیت - ثروت - رشد فردی ) و فناوری اطلاعات و ارتباطات

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 14
  • بازدید دیروز : 27
  • بازدید کل : 65284

کاربرد هوش و فکر - pdf


کاربرد هوش و فکر - pdf

کتاب کاربرد هوش و فکر اثری از دکتر ژوزف مورفی، ژوزف در(۲۰ مه ۱۸۹۸) مصادف با (۳۰ اردیبهشت ۱۲۷۷)در ایرلند متولد شد به مدت پنجاه سال نویسندگی و تدریس و مشاوره و سخنرانی برای هزاران نفر در سراسر جهان کرد، و تحصیلات عالی خود را در زادگاهش ایرلند و انگلستان به پایان رساند و دکترای علوم مختلف از قبیل الهیات و شیمی و فیزیک و غیره دریافت کرد. بعد از سالها پژوهش و تحقیق و مطالعه ادیان بزرگ جهان به این نتیجه رسید که انرژی و قدرت لایتناهی وجود دارد که می‌تواند زندگی انسانها را متحول سازد.

دکتر مورفی به مدت نیم قرن مردم دنیا را به آرامش و مهربانی و صلح و صفا فراخواند و حاصل تجربیات وآموخته‌های خود را به شکل کتاب و سخنرانی در دسترس عموم مردم قرار داد از جانب مردم ودوستداران روانشناسی وموفقیت استقبال بی نظیری شد در کلیسای علوم الهی در لس آنجلس به مدت ۲۸ سال به سخنرانی پرداخت، حدود ۱۳۰۰ الی ۱۵۰۰ نفر در سخنرانی‌هایش هر یکشنبه حضور می‌یافتند. او روزانه به سخنرانی در برنامه‌های رادیویی پرداخت و محبوبیت فراوانی کسب کرد. او در سال ۱۹۷۶ به لاگونا هیلز، کالیفرنیا نقل مکان کرد، در آنجا به سخنرانیهایش در هر روز یکشنبه او ادامه داد


مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 175

دیدگاه های کاربران (0)

فروشگاه محصولات فایلی ( موفقیت - ثروت - رشد فردی ) و فناوری اطلاعات و ارتباطات

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما