فروشگاه محصولات فایلی ( موفقیت - ثروت - رشد فردی ) و فناوری اطلاعات و ارتباطات

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 16
  • بازدید دیروز : 9
  • بازدید کل : 64690

ابزار مدرن موفقیت - mp4


ابزار مدرن موفقیت - mp4

وقتی که به معنای زندگی اشراف پیدا کنیم متوجه می شویم که این زندگی دارای قوانین و کارکردها و ساختارهایی است و اگر ما بالای یک برج برویم و قانون جاذبه را در نظر نگیریم به محض اینکه پای خود را تکان دهیم به زمین سقوط می کنیم و قانون جاذبه ما را زمین می زند. ما نیز اگر قوانین دنیا را در نظر نگیریم شکست می خوریم . اولین قانون نیز خود شناسی است همانگونه که حضرت علی علیه السلام نیز فرمودند هر کس خود را بشناسد خدای خود را نیز خواهد شناخت.

این همان رمز مسیر موفقیت است. گاهی ما در مسیر زندگی خود احساس می کنیم که تمام انگیزه ها و رویاهای خود را از دست داده ایم و نمی خواهیم دیگر ادامه دهیم و پیگیر آرزوهای خود را رها می کنیم و تمام معنای زندگی را از دست می دهیم این اتفاق تقریبا ماهی یک بار برای هر کدام از ما رخ می دهد. این یکی از قوانین زندگی بشر است که روانشناسان نیز به آن رسیده اند که به آن زیست آهنگ می گویند.


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 199

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

فروشگاه محصولات فایلی ( موفقیت - ثروت - رشد فردی ) و فناوری اطلاعات و ارتباطات

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما