فروشگاه محصولات فایلی ( موفقیت - ثروت - رشد فردی ) و فناوری اطلاعات و ارتباطات

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 24
  • بازدید کل : 64838

یکبار برای همیشه موفق شوید - pdf


یکبار برای همیشه موفق شوید - pdf

شما در کتاب یکبار برای همیشه موفق شوید با روش‌ها و تکنیک‌ها اصولی آشنا خواهید شد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در زندگی خود موفق باشد و بدرخشید.

همه انسان‌ها از زمان خلقت در جستجو اصول موفقیت در زندگی هستند و تقریبا تمام زندگی خود را وقف موفقیت می‌کنند. عده زیادی موفق می‌شوند که مسیر خود را تعیین کرده و به هدف خود برسند و عده‌ای همچنان در جستجوی هدف در جا می‌زنند. ولی همواره دلیلی برای موفقیت افراد موفق و دلیلی برای شکست بقیه افراد وجود دارد.

یکی از بزرگترین تله‌های که در جامعه امروزی وجود دارد، هدایت خودکار زندگی است. یعنی مرده متحرک بودن و انجام هر کاری که دیگران انجام می‌دهند. توانایی کنترل و مدیریت ذهن، احساسات و ارتباط با دیگران برای موفقیت در زندگی بسیار تأثیر‌گذار می‌باشد. افرادی که به خوبی می‌توانند خود را کنترل کنند، احساسات خود را می‌شناسند و می‌دانند چگونه این احساسات می‌تواند روی دیگران تأثیر بگذارد. افراد موفق به سادگی ناامید و دلسرد نمی‌شوند و با خوش‌بینی به راه خود ادامه می‌دهند تا به هدف خود برسند.


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 192

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

فروشگاه محصولات فایلی ( موفقیت - ثروت - رشد فردی ) و فناوری اطلاعات و ارتباطات

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما