فروشگاه محصولات فایلی ( موفقیت - ثروت - رشد فردی ) و فناوری اطلاعات و ارتباطات

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 21
  • بازدید کل : 64582

با خالق هستی - mp3


با خالق هستی - mp3

کتاب با خالق هستی اثر جی پی واسوانی بدون در نظر گرفتن دین و مذهب خاصی، اصول و روش‌های جامع و درستی را برای برقراری ارتباط با خدا و جهان هستی به ما معرفی می‌کند. قوانینی که دانستن و عمل کردن به آن‌ها به ما کمک می‌کند که زندگی بهتر و زیباتری داشته باشیم.

اعتقاد عموم بر این است که با کنار گذاشتن دیگران می‌توانیم پیشرفت کنیم، اما قانون الهی می‌گوید: دستی را بگیر تا دستت را بگیرند. آرامش از دست رفته و تشویش‌های ذهنی ایجاد شده در زندگی روزمره ما تنها از طریق ارتباط با خدای بزرگ و خالق هستی امکان پذیر است.

انسانی که تمام وجودش عشق و محبت به تمام ذرات هستی است، جز عشق و محبت نمی‌بیند و چیزی غیر از آن دریافت نخواهد کرد. این طرز فکر انسان است که باعث می‌شود او تصمیم بگیرد که چطور با وقایع زندگیش روبرو شود. طبق قانون کارما به هر چه بیاندیشید همان را دریافت خواهید کرد، پس اگر می‌خواهید جهان و زندگی‌تان را تغییر دهید، می‌بایست ابتدا خود و طرز فکرتان را تغییر دهید و بهترین راه برای رسیدن به این تحول بزرگ، ارتباط با خالق هستی است.


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 183

فروشگاه محصولات فایلی ( موفقیت - ثروت - رشد فردی ) و فناوری اطلاعات و ارتباطات

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما