فروشگاه محصولات فایلی ( موفقیت - ثروت - رشد فردی ) و فناوری اطلاعات و ارتباطات

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 13
  • بازدید دیروز : 18
  • بازدید کل : 64611

سوال های درست - mp3


سوال های درست - mp3

یکایک ما هر روز انتخابهای بسیاری می کنیم که بر روند زندگی ما تأثیر خواهند گذاشت برخی از این انتخابها کوچک و کم اهمیت هستند اما گروهی دیگر مسیر زندگی ما را تغییر می دهند. چگونگی انتخابهای ما تعیین می کند که آیا ما در ناکامی دست و پا خواهیم زد یا یک زندگی شگفت انگیز، یعنی زندگی رویایی مان را خواهیم داشت. وقتی ما می توانیم انتخاب کنیم یعنی ما دارای آزادی هستیم.

اگر بخواهیم بفهمیم که چرا و چگونه واقعیت کنونی خود را به وجود آورده ایم فقط کافی است به انتخابهای گذشته خو.د بنگریم. همچنین برای آگاهی از چگونگی زندگی مان در آینده باید انتخاب های امروزمان را بررسی کنیم. پس چرا بسیاری از ما وقت اندکی را به تفکر درباره ی انتخاب هایمان اختصاص می دهیم چرا بیشتر اوقات قبل از پیشروی، همه ی جوانب را در نظر نمی گیریم و تمامی امکانات و پیامدهای آن را نمی سنجیم.

پس ما به تنهایی مسئول شرایط زندگی مان هستیم و ما و فقط ما قدرت تغییر زندگی مان را داریم و می توانیم در هر لحظه این انتخاب را داشته باشیم که چنین کنیم.


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 179

دیدگاه های کاربران (0)

فروشگاه محصولات فایلی ( موفقیت - ثروت - رشد فردی ) و فناوری اطلاعات و ارتباطات

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما