فروشگاه محصولات فایلی ( موفقیت - ثروت - رشد فردی ) و فناوری اطلاعات و ارتباطات

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 15
  • بازدید دیروز : 30
  • بازدید کل : 63875

افراد فوق موفق - mp3


افراد فوق موفق - mp3

برای موفقیت چه چیزی را باید در درون خود پیدا کنید و توسعه دهید؟ پاسخ را باید در افرادی دید که موفقیت‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف رقم‌زده‌اند. این خصوصیات ممکن است در ظاهر ساده به نظر برسند، اما درنهایت منجر به نتایج بسیار بزرگی می‌شوند.
اگر واقعاً از صمیم دل می‌خواهید پای موفقیت را به زندگی خود باز کنید، همچنان که از یک باغ گل برای کسب بهترین نتایج نگهداری می‌کنید، باید از خودتان هم نگهداری کنید.

این‌ها خصوصیات و ویژگی‌هایی است افراد بسیار موفق در خودشان رشد می‌دهند. چه تعداد از آن‌ها در شما وجود دارد؟

۱- میل و اشتیاق
شما تعیین‌کننده کار و تلاش بیشتر و سخت‌تر نسبت به دیگران هستید و باید اطمینان کسب کنید که همه‌چیز به‌خوبی انجام‌شده است. شما هستید که به خودتان با دیدن کامل شدن و درست انجام شدن کارها افتخار می‌کنید و در زمان نیاز مسئولیت آن را بر عهده می‌گیرید. شما خودتان را با میل و اشتیاق هدایت می‌کنید و خودتان را با رجحان و برتری منطبق می‌سازید.

۲- اتکاء به نفس
شما می‌توانید بار مسئولیت چیزی را بپذیرید. شما تصمیم‌های مهم و سخت می‌گیرید و پای تصمیم‌های خود می‌ایستید. قدرت فکر و اندیشه و استقلال فکری داشتن، یعنی اینکه خودتان را به‌خوبی می‌شناسید.

۳- نیروی اراده
شما قدرت و توان کافی برای دیدن حقایق نهفته در مسائل رادارید – شما نسبت به چیزی تردید نمی‌کنید یا چیزی را به تعویق نمی‌اندازید. وقتی‌که چیزی را بخواهید، آن را به دست می‌آورید. بزرگ‌ترین فاتحان دنیا آن‌هایی هستند که بر روی هدف خود متمرکزشده دست از تلاش برای رسیدن به آن‌ها برنداشته‌اند.

۴- صبر و شکیبایی
شما همواره خونسردی خود را حفظ می‌کنید و به‌خوبی می‌دانید که در هر تلاشی هم شکست وجود دارد و هم ناامیدی و دلسردی. شخصی نگاه کردن به مسائل و ربط دادن نقص و کمبودها به خودتان تنها موجب خسارت به خودتان است.


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 183

دیدگاه های کاربران (0)

فروشگاه محصولات فایلی ( موفقیت - ثروت - رشد فردی ) و فناوری اطلاعات و ارتباطات

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما