فروشگاه محصولات فایلی ( موفقیت - ثروت - رشد فردی ) و فناوری اطلاعات و ارتباطات

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 18
  • بازدید کل : 64606

زندگی نامه کارل بنز- ( mp4 )


زندگی نامه کارل بنز- (  mp4 )

کمتر کسي را سراغ داريم که با نام ماشين بنز آشنا نباشد و روياي داشتن آن را در سر نپروراند. بنز اولين خودرويي است که با سوخت بنزيني به حرکت درآمد. خالقش پسري بود خلاق و بااستعداد که در خانواده‌اي فقير به دنيا آمد. پدرش تعميرکار و مکانيک موتورهاي اتومبيل بود و پسرش عاشق تحصيل و علم. کارل بنز علي‌رغم اين که پدرش بسختي معاش زندگي‌اش را تامين مي‌کرد، توانست به همت والدينش به تحصيل ادامه دهد و قدم در دانشگاه بگذارد.
او توانست در دانشگاه در رشته پلي‌تکنيک فارغ‌التحصيل شود؛ البته در کنار درس به پدرش در تعمير اتومبيل نيز کمک مي‌کرد.
کارل اهل يکي از شهرهاي آلمان به نام کارلسروهه بود. پس از پايان تحصيلاتش، اولين تجربه کاري‌اش طراحي ساخت يک کارخانه در شهر مانهايم بود، ولي ديري نپاييد که کارش را از دست داد و وارد شرکتي ساختماني در وين شد.
او سپس در سال 1871 تصميم گرفت در شرکتي که متعلق به خودش است، کار کند. به همين خاطر با يک مکانيک به نام آگوست ريتر، اولين شرکت خود را در مانهايم آلمان تاسيس کرد، ولي نتوانست به همکاري با شريکش ادامه دهد. او تصميم گرفت با کمک نامزدش، برتا ريگر، موانع موجود بر سر راه خود را بردارد. برتا جهيزيه‌اش را فروخت و به او در خريد سهام ريتر کمک کرد. آنها يک سال بعد با هم ازدواج کردند و صاحب 5 فرزند به نام‌هاي ايگن، ريچارد، کلارا، تايلد و آلن شدند.


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 264

دیدگاه های کاربران (0)

فروشگاه محصولات فایلی ( موفقیت - ثروت - رشد فردی ) و فناوری اطلاعات و ارتباطات

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما